I'm prepared to be inspired - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Marlinde Kraaijeveld - WaarBenJij.nu I'm prepared to be inspired - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Marlinde Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

I'm prepared to be inspired

Blijf op de hoogte en volg Marlinde

23 September 2012 | Nederland, Groningen

Lieve familie en vrienden,

Als het goed is zit ik over 24 uur al in Kenia. Ook al is mijn tas gepakt en ben ik er helemaal klaar voor, toch voelt het nog erg onwerkelijk! Kan nog niet geloven dat het al zover is. Eindelijk naar Kenia!!! Wat heb ik er een zin in!

Iedereen nog bedankt voor de lieve berichtjes, wensen, kadootjes etc.

Ik ga mijn best doen om hier regelmatig wat belevenissen te schrijven!

Tot in december!

Liefs


  • 24 September 2012 - 17:33

    Anne Van Der Wal:

    Hallo Marlinde,
    Hopelijk is je vlucht minder onstuimig dan het weer hier vandaag en stond er op het vliegveld iemand klaar met een bordje met jou naam erop 'follow me miss'.
    Geef de kinderen die aan je hoede worden toevertrouwd een geweldige tijd, en hou ogen en oren wijd open voor alle indrukken in Afrika!
    Liefs,
    Anne.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlinde

Actief sinds 21 Aug. 2012
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 9653

Voorgaande reizen:

23 September 2012 - 03 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: